Bloggarkiv

lördag 24 november 2012

Morötter

I natt drömde jag att jag hängde med en massa maffiasnubbar och rökte cigarrer. Jag tappade min cigarr och när jag plockade upp den igen var det en morot och jag var tvungen att röka den istället och det smakade svinäckligt och jag har fortfarande kvar smaken i munnen. Hur som helst har jag läst att om man drömmer om cigarrer betyder det att man egentligen drömmer om kukar. Betyder detta att jag är rädd för att min kuk ska bli ekologisk? Eller vegetarisk? Hur som helst var det vidrigt och moroten blev började växa och blev blöt och började få kvistar som stack ut. Det har gått flera timmar och jag får inte bort smaken ur munnen fy fan vad fan ska jag göra det här är fan tortyr helvete känns som att jag ska spy hela tiden men det går inte att spy utan det känns som ett konstant tryck mot solar plexus och det hjälper inte att jag har druckit lite kaffe men det kommer nog bli bättre snart hoppas jag.

Försöker distrahera mig själv genom att börja ta mig in i opera. Jag hörde Con te Partiro i några avsnitt av Sopranos och tyckte att den var så sjukt vacker. Jag har börjat med Carmen för den kändes mest entry level. Jag antar att jag borde lyssna på Italiensk opera men vad fan sluta klaga.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar