Bloggarkiv

söndag 18 november 2012

Grim 2.0

Jag har en konstant monolog i mitt huvud som berättar allting jag gör i livet. Mestadels brukar jag göra detta då jag har tråkigt, men då blir monologen tråkig så då brukar jag göra något intressant istället. Då glömmer jag bort att göra monologen och måste börja om från början igen. När jag är på väg någonstans brukar den också kicka in, men eftersom att man inte kan göra något annat än att gå då man är ute och går brukar jag istället hitta på en alternativ story till min dag. Jag skulle säga att hälften av min livserfarenhet kommer från min alternativa tidslinje. Grim 2.0.

Grim 2.0 är en android som har ultra-realistiska "känslor", övermänsklig styrka och en inbyggd Van Damme-simulator. Hans personlighet är lite som om man skrev en Star Trek/Twilight fanfiction. Han är allt jag vill vara.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar