Bloggarkiv

tisdag 13 november 2012

sleepless in skellefteå

Jag är inte i skellefteå, däremot är jag sleepless. Vaknade nyss efter att ha somnat typ klockan åtta av någon anledning. Drömde att jag vaknade upp i Afrika någonstans. Det hade nyss varit ett krig och jag hade gått med i den onda sidan som typ mördade barn eller något. Jag trodde att dom skulle vinna. Jag går alltid med i det vinnande laget. Jag tog av mig min uniform för att smälta in mer fast då var jag naken. Då slutade det intressanta och jag softade resten av drömmen. Kunde ha blivit en sexdröm men jag fick aldrig den vajben.

Ibland tänker jag på hur kreativa (läs: vidriga) vi är med sex och undrar vilka fetischer ingen har provat på än. Jag förstår inte varför folk tänder på att äta sexig mat, typ jordgubbar och choklad. Och vem bestämmer vad som är sexig mat och inte? Är spray-grädde okej men inte spray-ost? Och vad fan jordgubbar är inte sexiga dom ser inte ens ut som en kroppsdel och om dom gör det borde du gå till en läkare. Det finns inte mycket mat som ser ut som vaginor. Bara pungkulor och fallosar överallt. Jag kommer seriöst inte på en enda matgrej som liknar vaginor. Är det sexistiskt? När jag blir stor ska jag bli en sexuell upptäcktsresande (varför heter det inte upptäcktsresare och varför försöker stavningskontrollen få mig att särskriva?).



Jag ska bli den där snubben som upptäckte Amerika först men ingen vet om eftersom att jag inte vill få rykte som någon slags pervers person. Det var väldigt skämmigt att upptäcka Amerika på den tiden, vilket är anledningen till att Amerikaner är dom mest skamlösa personerna i världen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar